NAZIUNALE RADICALE SUCIALU !

Radio Europa Libera

11-02-2013
 

Hè nata in Roma  "Radio Europa Libera", a voce di i cumbattenti per l'Auropa di dumane :

http://www.spreaker.com/page#!/user/angelidecastello/radio_europa_libera_prima_puntata?code=AQDNvERWT5wVL2M8_cbrYd3tlrcjA6sQZyV9YTRQtV5DAxDhpt9WXCctc5xo-NE4KKukQcqh7VgtXpfb1ylnnNoV-CxJKB-ATnUqpss_0xB-ltd4ksD8MRyxTLPSMLixIYQNbZ2tCY2KL59aqMXkYXJGEK752Limr1NidpVRb5aeHkMqLo90esAWMbKjUfWous2kRTbmdDZSlgJYitUANYPr

  Nei primi anni '50 il Congresso degli Stati Uniti e la CIA lanciavano Radio Free Europe con lo scopo di combattere l'URSS, dividere l'Europa e legittimare l'occupazione militare, economica e culturale del Vecchio Continente.

Oggi nasce Radio Europa Libera. La voce dell'Europa per la libertà dall'egemonia statunitense. La voce della Verità contro l'insulso chiacchiericcio dei tempi moderni. La voce dei popoli contro il pensiero unico imposto dal potere e dai suoi strumenti di informazione/disinformazione.

La voce dell'euroribellione!

Le trasmissioni cominceranno il 7 febbraio 2013 e continueranno ogni mercoledì alle ore 19:00. Puntate speciali anche in altre date

 

.

Rete suciale

                           

Circà

DITE A VOSTRA !

Tribunes libres, reflexions ideologiques, économiques, écologiques etc. CPN vous donne la parole ! Formulaire

Arritti


L'altri


Literatura

Anton Francescu Filippini, natu à San Niculao di Moriani u 14 di lugliu 1908, da ceppu anticu isulanu, cultivò , fin' da giovanu a lingua materna: e so prime puésie patriotiche sò di 1924 . Urfanu di guerra à l'età di sei anni, fece parte di u muvimentu autonomista di "A MUVRA ", participendu à a campagna di riscossa spirituale di a Corsica. In 1926, fù segretariu di rédazione di a rivista "L'ALTAGNA", diretta da Prete Dumenicu Carlotti . Dopu i studi à u liceu di Bastia, andò à Roma in 1927,inscrittusi à a facultà di scienze pulitiche, d'adduturò in 1932 cù una tésa, intitulata "Napoléone è Pozzo di Borgo". In Italia fundò e diresse u periudicu "L'IDEA CORSA" è cullaburò à "CORSICA ANTICA E MODERNA ", à "L'ARCHIVIO STORICODI A CORSICA" e à l'impurtanti giurnali è riviste pulitichi è letterari : "IL GIORNALE D'ITALIA","IL PICCOLO","IL TELEGRAFO","LA NOVA ANTOLOGIA","LA RASSEGNA NAZIONALE", "POLITICA". In quist'ultima fùnu pubblicati i primi capituli di un opéra "La quistione Corsa" duv'ell'era studiata l'évoluzione pulitica è spirituale dill'isula dapoi 1729.